Olemme Studeolla olleet otettuja saamastamme hyvästä palautteesta asiakaspalveluamme koskien. Haluamme, että asiakaspalvelumme on sujuvaa, nopeaa ja inhimillistä, ja palautteiden perusteella olemme onnistuneet tässä.
Tänä keväänä koronaepidemia aiheutti ennätysmäisen kiinnostuksen Studeon sähköisiä oppimateriaaleja kohtaan. Tavallisesti saamme eniten yhteydenottoja asiakaspalveluumme koulujen alkaessa elokuussa, mutta viime lukuvuonna yhteydenottoja oli maaliskuussa selvästi enemmän kuin elokuussa. Tästä huolimatta viime lukuvuoden aikana onnistuimme vastaamaan tavanomaisiin asiakasviesteihin virka-aikana 15 minuutissa, ja kaikkiin viesteihin löytyi ratkaisu keskimäärin 1 tunnin ja 22 minuutin kuluessa ensimmäisestä yhteydenotosta.
Asiakaspalvelumme saa nyt myös täydennystä uudesta Ohjekeskuksesta. Ohjekeskukseen on koottu kattavat ohjeet Studeon oppimateriaalien käytöstä ja ratkaisuja ongelmatilanteisiin. Löydät Ohjekeskuksen Studeon oppimisalustalta vasemmasta reunasta – Ohjekeskus on siis aina vierelläsi, kun käytät Studeon oppimateriaaleja. Palvelun avulla Studeon oppimisalusta tulee sinulle entistä tutummaksi, ja saat varmuutta eri toimintojen käyttämiseen.
Tutustu ohjekeskukseen
Vastaamme toki mieluusti jatkossakin kysymyksiin osoitteessa [email protected]. Takaamme, että viestiisi vastataan nopeasti. Studeon käyttäjät -ryhmä Facebookissa on myös kätevä kanava, jonka kautta voit olla yhteydessä niin Studeon tiimiläisiin, oppikirjailijoihin kuin Studeota käyttäviin kollegoihin.
Sujuvaa lukuvuotta ja asiakaspalvelukohtaamisiin!
Jani Ruohomeri
Asiakkuuspäällikkö
Studeo Oy